va ro ajutatima la acest exercitiu gasiti sinonime pentru urmatoarele expresii : a aduce aminte , a se da pe brazda , as-i da seama , a face pe cineva cu ou si cu otet , a face zile fripte cuiva , a scoate din fire si a taia frunza la caini

2

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-24T16:32:17+03:00
A aduce aminte=asi aminti
a se da pe brazda=s-a linistit, cumintit
as-i da seama=a observa
a face pe cineva ou si otet=a certa
a face zile fripte cuiva=a necaji , a supara
a scoate din fire= a enerva
a taia frunze la caini =a sta de geaba
te rog acept-o
Da!
bine
scriemi un mesaj daca vrei
si daca ai o problema scriemi un mesaj o sa te ajut cu cea mai mare placere
2014-10-24T16:44:14+03:00
1=asi reaminti 2=a se învață minte 3=a sti 4=al insulta 5=a inerva 6=a sta dejeaba