Intr-un autobuz care merge sunt :
7 oameni
7 pungi
7 pisici
7 pui de pisici
Cate picioare sunt in acest autobuz ? ;)
Eu stiu vreau sa vad daca stiti si voi ;)













2
;)
E corect?
Da, esti singura de pana acum
Bravo
Multumesc!

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-02-27T15:45:45+02:00
14+pungi?????+28+28=70 
2014-02-27T15:48:16+02:00
Oameni -14 picioare                                                                                                     pungile - nu au picioare                                                                                                pisici-28 picioare                                                                                                         pui pisici-28 picioare                                                                                                   14+0+28+28=20                                                                                                   
Va spun ?
70
Nu
dc
Pai si soferul autobuzului ? Unde e ? ;)