Cel mai mare nr.natural impar de 4 cifre:b)cel mai mare nr.natural par de 5 cifre c)cel mai mare nr.natural scris cu 5 cifre diferite. 2)scrie 7 numere impare consecutive,al doilea numar fiind 570413. 3)Pornind de la numarul 828096 scrie urmatoarele 10numere impare. 4)Aproximeaza numerele la cel mai mare ordin;84;176;163;192;4238;8273;58284;49250;412630;552670.

2

Răspunsuri

2014-10-24T16:04:45+03:00
A)9999
b)99998
c)98765
Emaropa te rog sa ma ajuti si cu restul ex te rog din suflet
zimi doar ema
ok
ce exerciti?
cele pe care le-am trimis mai sunt vreo 3
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-24T16:14:27+03:00
2) 570411, 570413, 570415, 570417, 570419
3) 828097,828099, 828101, 828103, 828105, 828107, 828109, 828111, 828113, 828115.
4)90, 200, 200, 200, 4.000, 8.000, 60.000, 50.000, 400.000, 600.000.
te rog ma mai poti ajuta la un ex te rog f.frumos