Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-24T15:55:34+03:00
Fie a, b, c cei 3 termeni. 

a+b+c=589
a+b=468
b=122+c

In ecuatia : a+b+c=589
                 468+c=589
                 c=121

b=122+c
b=122+121
b=243

a+b=468
a+243=468
a=225
Bravo cel mai țar restul
sunt minciuni
multumesc mult :*
  • Utilizator Brainly
2014-10-24T15:56:08+03:00
589-468=  1 21 c
b=121+122
b=     2 4 3
a=589-121+243
a=589-264
a=      3     2   5