Răspunsuri

2014-10-24T15:40:11+03:00
X-48=38+29
x-48 = 67
x =67+48
x =115 
proba 115-48 =38+29
67 = 67 adevarat

si asa faci cu toate
este bine sa incerci si tu sa rezolvi dupa model astfel incat sa prinzi ideea, nu doar sa le copiezi corecte
bine multumesc
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-24T15:41:42+03:00
X-48=38+29
x-48=67
x=67+48
x=115
46-x=91-73
46-x=18
x=46-18
x=28
45+27=x+39
72=x+39
x=72-39
x=33
62-27=x-45
35=x-45
x=45+35
x=80