Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-24T15:38:23+03:00
Câmpiilor și podișurilor = verde Dealurilor = portocaliu sau maro deschis Munți = maro inchis
6 3 6
2014-10-24T15:39:30+03:00
Verde inchis= campiile foarte joase
verde deschis-canpii mai inalte
galben - podisuri
maro deschis-muntii josi-
maro inchis-muntii inalti
albastru deschis- ape nu foarte adanci
albastru inchis-abe adanci
9 4 9