Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-24T15:36:36+03:00
Titlul " Sfârșitul ierni " de Vasile Alexandri îmi sugerează ca iarna tocmai sa terminat , gerul și ninsorile nu mai sunt , și vine primavara minunata cu culorile ei calde .
7 3 7
2014-10-24T15:38:22+03:00
Titlul semnifica un moment important din rotatia anotimpurilor. Dupa cum se poate observa, el este alcatuit din doua substantive ,,sfarsitul'' si ,,iernii'', ceea ce sugereaza faptul ca iarna se apropie de final si un nou anotimp isi va anunta sosirea. De asemenea, orice sfarsit inseamna un nou inceput.
10 5 10