Răspunsuri

2014-10-24T15:36:36+03:00
Domnul Crăciun este un om foarte ipocrit.
Dan este inocent precum un copil.
Alin este îmcă infantil.
Radu se comportă atît de juvenil.
Cînd l-a văzut, a rămas stupefiat.
Este o limbă eternă.
3 5 3
Cel mai inteligent răspuns!
  • ddn
  • Ambiţios
2014-10-24T15:41:31+03:00
A fi ipocrit inseamna sa minti desi stii ca nimeni nu te crede. Cand m-am uitat la el mi-am dat seama ca este absolut inocent, datorita privirii sale. Comportamentul sau infantil starneste furia tuturor. Apariţia unor limbaje specifice tinerilor este determinată de nonconformismul juvenil. Am ramas stupefiat in din cauza afirmatiilor pe care le-a facut. Doar sufletul este etern, nu si trupul.
5 5 5