Subliniati cuvintele care fac parte din familia lexicala a urmatoarelor cuvinte de baza
cap :capabil :capac:capsor
orb orbeala :orbeste:a orbi:orbital:orbita
masa :mascare ; masuta:mescioara :mesean

2

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-24T15:30:25+03:00
Cap : capabil, căpșor
orb : orbeală, orbește, a orbi, 
masa : măsuță
cap capabil capusor
orb orbeala orbeste a orbi
masa masuta
ai scris inticmai ce am scris si eu))
2014-10-24T15:34:30+03:00


cap: capabil, capsor

orb, orbeala:orbeste, a orbi

masa:masuta, mescioara

10 4 10