Răspunsuri

2014-10-24T15:27:26+03:00
Bunica a tinut in taina secretul pe care il stia
azi i-am dat unui cersator un mar
nu m-am dus la film fiindca sunt pedepsit
am orez din belsug sa-mi fac mancare
colegul meu este cam infumurat
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-24T15:30:11+03:00
Victoria are o taina.
Pe strada am vazut un cersator.
Am intarziat fiindca a ploat.
In hambare e grau din belsug.
El este mahnit ca a luat trei.
Andrei este infumurat de fire.

Unde scrie ploat e defapt plouat.
Da,mi-am dat seama
Mama e taina vetii
In lume sunt cersetori
Mama mea este iubita fiinca este frumoasa
Am mincare din belsug nu trebuie sa fac