Puneti intr un dreptunghi albastru sufixele si prefixele intr un dreptunghi verzi urmatoarele cuvinte cuninte derivate de la cuvantul de baza indicat :
baiat :: baietan baietandru : baietas : baietel: baietesc: baieteste :baietoi
bun :bunicel:bunisor: banut: a imbuna
rosu : a inrosi" inrosire:roseala :roseata: rosior
sat: satean :satesc:saticel:satuc:satulet

2

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
  • ddn
  • Ambiţios
2014-10-24T15:28:59+03:00
Albastru-an,andru,as,esc,este,oi,icel,isor,a,eala,eata,or,ean,esc,icel,uc,ulet Verde-im,in
2014-10-24T15:34:28+03:00
Cuvintele derivate formate de la cuvantul de baza baiat:baietan(sufixul an),baietandru(sufixul andru),baietas(sufixul as),baietel(sufixul tel),baietoi(sufixul oi)
de la bun:bunicel(sufixul icel),bunisor(sufixul isor),a imbuna(prefixul im si sufixul a)
rosu:a inrosi(prefixul in si sufixul i),inrosire(prefixul in si sufixul ire),roseata(sufixul eata),roseala(sufixul eala)
sat:satean(sufixul ean),satesc(sufixul esc),satuc(sufixul uc),satulet(sufixul ulet)


8 4 8