Uneste cuvintele din prima coloana cu cele din a doua coloana in perechi de antonime.

vesel bolnav

tanar moale

curat a tacea

aspru a deznadajdui

sanatos ghinion

noroc moarte

lumina sfarsit

inceput a pleca

viata murdar

a sta trist

a vorbi intuneric

a spera batran

copil adult

2

Răspunsuri

2014-10-24T15:11:22+03:00
Vesel-trist    aspru - moale          tanar-batran     curat-murdar   sanatos - bolnav   noroc -ghinion   lumina- intuneric    inceput sfarsit   viata-moarte   a sta -a pleca    a vorbi-a tacea   a spera a deznadajdui  copil - adule
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-24T15:17:40+03:00
Vesel --> trist
tanar-->batran
curat -->murdar
a tacea-->a vorbi
aspru-->moale 
sanatos-->bolnav
noroc-->ghinion
lumina-->intuneric
inceput-->sfarsit
viata-->moarte
a sta--->a pleca
a spera -->a deznadajdui
copil--->adult
3 4 3