Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
  • ddn
  • Ambiţios
2014-10-24T15:03:37+03:00
Trebuie sa le adaugi insusiri umane. De exemplu: penar copilaros, ploaie trista, papusa jucausa, bicicleta ganditoare.. Scuze, dar altele mai normale nu am gasit in acest moment. :-)
care imi da primul inca o personificare (buna ) a cuvantului ,,ploaia '' are marcat cel mai inteligent raspusul
Ploaie mohorâtă
nu e bine
ba da
scuze
2014-10-24T15:07:43+03:00
Penarul magic
ploaia jucausa
papusa zambareata
bicicleta plimbareata 
ploaie zburdalnica
mai incearca
ploaie mirifica
merci
cu placere