Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
  • Utilizator Brainly
2014-10-24T14:53:38+03:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
Golit => umplut 
===========
2014-10-24T14:56:56+03:00
Golit-umplut
----------------------------------------