Răspunsuri

2014-10-24T14:37:31+03:00
Ana merge la scoala imbracata foarte elegant.E si-a cumparat o panglica impopotonata.Stilul ei de vestimentatie este cool.
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-24T14:41:32+03:00
-Hei, Andrei, cand ai venit din excursie?
-Ieri
-Cum a fost?
- Pai, cand am ajus la Lacul Rosu, varul meu Ionut ma ~impins~ si am cazut in lac! Nu a fost frumos din partea lui...
- Nu-i nimic  in care sa te superi.. cred ca a fost doar o gluma..
- Stii ca tata s-a ~imbogatit~? A cumparat un teren de football si l-a vandut cu un pret dublu..
- Da, doar sa nu se ~imbibe~ cu prostia facuta de unchiul tau, el a vandut hala aia de 70 ~mp~ (metrii patrati) apoi a luat bani dublu, si ia irosit pe masini stricate..
- Dar s-a ~imbogatit~ iara...
-Da .. Mai bine haide sa intram in clasa..
multumesc frumos
:* poate pui si cea mai buna :))))
ok
:*