Răspunsuri

2014-10-24T14:17:02+03:00
     Racitor-format prin derivare cu sufixul "tor" de la verbul "a racii "Worvelin3 Acum 5 minute raportează abuzul!                                                                    Zambitor-format prin derivare cu sufixul "tor" de la verbul "a zambii"Worvelin3 Acum 4 minute raportează abuzul!                                                                     Dansator-format prin derivare cu sufixul "tor" de la verbul "a dansa"Worvelin3 Acum 3 minute raportează abuzul!              Grasut-format prin derivare cu sufixul "ut" de la adjectivul "gras"Worvelin3 Acum 2 minute raportează abuzul!              Stralucitor-format prin derivare cu prefixul "stra" si sufixul "os" de la verbul "a luci"Worvelin3 Acum 1 minut raportează abuzul!              Racoros-format prin derivare cu sufixul "os" de la substantivul "racoare"Worvelin3 Acum 44 secunde raportează abuzul!
Racoros-format prin derivare cu sufixul "os" de la substantivul "racoare"
Dc ma reportezi ?
nu te-am raportat !
Te-am raportat eu pe tine....
maram ?
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-24T14:20:19+03:00
Racitor- de la radacina a raci cu sufixul tor
Zambitor-de la radacina a zambi cu sufixul tor
voios- de la radacina a voi cu sufixul os
Dansator- de la radacina a dansa cu sufixul tor
Grasut- de la radacina gras cu sufiul ut
stralucitor-de la radacina a straluci cu sufixul tor
Corist -X
Racoros- de la radacina a (se) racori cu sufiul os
Succes))

3 5 3