Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-24T13:53:55+03:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
-Treci la treaba lenesule ! Eu am obosit, zise albina.Trantorul sare ca intepat si o cearta pe albina:
-Ma doare piciorul, nu vezi?Mai bine te-ai duce si ai aduna:polen,zahar si putina culoare pentru gem.
-Cine ti-a spus tie ca noi facem gem?Noi albinele facem :miere,ceara.
5 3 5
2014-10-24T13:54:20+03:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
-Ce faci , albinuto?
-Uite, trudesc de zor.
-offf!Toata ziua alergi din floare in floare.
-Daca nu alerg nu fac miere.
- Tu , carabusule de ce stai?
-Uite , nu am chef sa fac nimic.
-Eheee!O sa fie vai de tine...

2 4 2