Cine au fost dacii si romani????????ce s a intamplat cu tara dacia,de cine a fost cucerita si cu ce scop a fost cucerita??????

2
ai raspuns gresit
ba nu
am raspuns corec in ce clasa esti?
zi maaaa?
nmhjgh

Răspunsuri

2014-10-24T13:20:29+03:00
Daci  si  romanii  au    fost  stramosi  nostrii  si da  dacui  au  cucerit  tara
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-24T13:21:22+03:00
1. Dacii si romanii au fost stramosii nostri.
2. Dacia a fost cucerita de catre romani cu scopul colonizarii.
bravo motanuldeea
multumesc
ba nu e adevarat
deloc nu eadevarat