Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-24T13:17:07+03:00
Ai jos in atasament unele rezolvate
Mersi mult
nu mai stiu cu radical mare
gata le-am rezolvat si pe ultimele
cand mai ai exercitii la mate sa ma cauti
Ok ms mult de tot
2014-10-24T13:35:14+03:00
C)rationalizam cu√12+1 si obtinem:11(√12+1)/11,se simplifica 11 cu 11 si ramane:√12+1
rationalizam cu 2+√10 si obtinem:6√2(2+√10)/-6,simplificam 6 cu 6 si obtinem:
-(2√2+2√5)sau -2(√2-√5)
rationalizam cu √3-1 si obtinem (√3-1)(√3-1)/2⇒(√3-1)²/2=3-2√3+1 totul supra  2 =4-2√3/2=2(2-√3)/2 simplificam 2 cu 2=2-√3
rationalizam cu√5+√3 si obtinem(√5+√3)²/2=5+2√15+3/2=8+2√15/2=2(4+√15)/2 simplifica 2 cu 2 si obtinem:4+√15
Rationalizam cu √11-√7 si obtinem √(√11-√7)²/√4 puterea a2a anuleaza radicalul si ramane(√11-√7)/2
Rationalizam cu 5√2+1 si obtinem √(5√2+1)²/√49 la fel se anuleaza radicalul din fata cu puterea 2 si ramane5√2+1/7