Răspunsuri

2014-10-24T12:40:09+03:00
 Pinocchio spune deseori minciuni. – propozitie enuntiativa afirmativa; Pinocchio nu spune intotdeauna adevarul. – propozitie enuntiativa negativa);
1 5 1
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-24T13:02:57+03:00
In timpul saptamanii ma duc la scoala.
Nu vreau sa ma duc la bunica.

Andrei maine vii la mine ?
Nu poti veni la mine?

Ce floare frumoasa !
Nu, nu pot sa cred !
3 5 3