Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-24T12:07:34+03:00
Glossa , Luceafarul ,Somnoroase pasarele , O ramai... Ce te legeni , Sara pe deal , Peste Varfuri , de  Eminescu ,Sfarsit de toamna de V.Alecsandri ,Plumb de G.Bacovia ,In miezul verii de G.Cosbuc
1 5 1
2014-10-24T12:17:35+03:00
1. George Cosbus, ,,Vara''
2. Mihai Eminescu, ,,Lacul''
3. Mihai Eminescu, ,,Izvorul Noptii''
4. Octavian Goga, ,,Plugarii''
5. George Cosbuc, ,,Pasa Hassan''
6. 
Zaharia Stancu, ,,Patria''
7. Mihai Eminescu, ,,Miorita''
8. Mihai Eminescu, ,,Mai am un singur dor''
9. Mihai Eminescu, ,,O, ramai...''
10.Mihai Eminescu, ,,Calin (file de poveste)''
1 5 1