Răspunsuri

2014-10-24T11:51:48+03:00
Tu nu vi la  bloc cu soc si mar
trebuie sa m-a duc la scoala la ora 12:15
imi pare rau suze
Nu e nicio problema
nu ai poza
da tu esti fata sau băiat
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-24T12:01:52+03:00
Am fost la lac sa ma plimb.
adica ? dc?
F s m p i consoana
intrebarea ta nu cerea cuvinte formate DOAR din vocale ci sa contina o singura consoana ...de aceea si eu si celalalt coleg/colega ti-am facut o propozitie in care fiecare cuvant sa contina o singura vocala :(
,,literele cu o vocala'' - asa suna cerinta ta
Bn