Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-24T11:26:51+03:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
Este un mod care se termina cu t sau s
mancat= t este participiu

da cine i
e o imagine
bn
te las ca trebe sa îmi fac tema
Așa sunt eu acuma
2014-10-24T11:27:53+03:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
Participiul este un  mod  nepredicativ care denumește o acțiune suferită sau îndeplinită de un obiect.
de parca ai fi tu violetta
Nu
toată lumea îmi spune așa eu nici nu știu cine este violeta??
osa îmi schimb poza de profil si apoi vedem cine-i violeta
Acuma sunt violeta