1.Denumiti substantele din care sunt alcatuite urmatoarele corpuri:creion,cui,carte,fereastra,pahar,verigheta,anvelopa

2.Identificati corpurile si substantele din urmatoarele cuvinte:aer,vin,apa,caiet,pahar de sticla,hartie,nisip,cauciuc,apa din pahar,sticla,aerul din camera,fier,aur,verigheta,bere,cui,ochelari,pantofi,televizor

3.Clasificati urmatoarele corpuri dupa starea de agregare:carte,apa din pahar,aerul din balon,oxigenul din tub,penar,verigheta,vinul din butoi

4.Ordonati in mod crescator urmatoarele notiuni:an scolar,o zi de scoala,minut,ora de clasa,secunda,ora,an calendaristic,luna,daptamana,o zi,vacanta de vara,vacanta de iarna,secol,mileniu,deceniu.

2

Răspunsuri

2014-10-24T10:40:52+03:00
1. verigheta= aur , pahar=portelan m cui=fier 2.aer,apa,vin,nisip,apa din sticla,aerul din camera,fier,aur,bere. =substante si restul corpuri. 3.carte = solid apa din pahar=lichida, aerul din balon= gazos ; oxigenul din tub=gazos; penar=solid verigheta=solid ; vinul din butoi= lichid ..nu mai am timp sa il fac si pe 4
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-24T10:53:18+03:00
1.creion-lemn,cui-fier,carte-hartie,fereastra-sticla,pahar-sticla/plastic,verigheta-aur/argint,anvelopa-cauciuc
2.Corpuri:caiet,pahar,hartie,caucius,sticla,fier,aur,verigheta,cui,ochelari,pantofi,televizor.
Substante:aer,vin,apa,aerul din camera,bere.
3.Solide:carte,penar,verigheta
Lichide:apa din pahar,vinul din butoi
Gazoase:aerul din balon,oxigenul din tub
4.secunda,minut,ora de clasa,ora,o zi de scoala,o zi,saptamana luna,vacanta de iarna,vacanta de vara,an calendaristic,deceniu,secol,mileniu

4 3 4