Răspunsuri

2014-10-24T10:02:43+03:00
 Toamna a sosit.Campul este verde si dealurile pline de iarba uscata. Multi ciobani se inspaimanta de venirea ei pentru ca nu mai au cu ce sa hraneasca animalele care acum sunt in la adapost.Dar bunica este foarte firicita pentru ca are cu ce sa umple camara care acum zace goala si parasita.
Alegeti un titlu potrivit
Cu dialog
eu nu pun titlu la nimica toata
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-24T10:14:25+03:00
Este toamna. Frunzele aramii ale copacilor se desprind una cate una , lasand copaci cu crengile goale. Pasarile migreaza spre tarile calde , iar iarna incearca sa-si faca prezenta prin temperaturi scazute. Stau la fereastra si ma uit in zare , totul este pustiu si fara pic de viata. Ma intristez la gandul ca vara este departe ...
Cativa stropi de ploaie au inceput sa-mi bata in geam , ma intorc in pat gandindu-ma la o zi de vara insorita. 
Mersi ambele texte miau fost de ajutor
cu placere