URGENT VA ROG !! Mecii anticipat !
1. Obtineti de la cuvintele date , prin sufixare , categoriile de derivate indicate :
argint -sa fie adjectival
barbat - adverbial
oaie - substantival
bici - verbal
mata - pronominal
( nu inteleg ce vrea sa zica ultimul cuv. o.O )


2

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-24T09:53:22+03:00
Argintiu, bărbătește ( se comporta bărbătește) , oiță, biciui, matale ( variantă a pronumelui personal de politețe) .
2014-10-24T09:56:44+03:00
Argint=argintiu 
barbat=barbatesc 
oaie=oier

1 5 1