Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-24T09:39:20+03:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
Am mers la tara pe cel mai lung drum
Trenule merge pe cale ferata
Am urmatcel mai usor traseu
Azi am fost la o cursa de cai
3 5 3
2014-10-24T09:39:45+03:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
Eu merg pe un drum foarte lung.
Vad o cale din departare.
Tu mergi pe un traseu scurt.
Urmaresc o cursa de cai .