Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-24T09:31:22+03:00
Denumirea obiectelor de imbracaminte-rochita,fusta,pantaloni,bluze,tricou,maiou.
denumirea sporturilor-bascket,forbal, tenis,
denumirea mijloace de transport-masina,tractor,
10 4 10
2014-10-24T09:31:52+03:00
1.pantaloni,bluza,tenisi,pantofi,fes,
2.fotbal, baschet, volei, handball, 
3.autobuz, masina, microbuz,tramvai,tren,troleibuz
9 3 9