Răspunsuri

2014-10-24T08:49:58+03:00
A le e
Alt fel
Ca dri
A de za pro ba
E u ro pean
E xem plu
Fun cti e
Su biect
stiu si eu sa despart,dar trebuia sa zici si regulile
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-24T08:53:13+03:00
A-le-e-           regula 1
alt-fel-             ex.reg. 3
ca-dru-        reg 3
a de-za-pro-ba       reg1,reg2,reg1 (dar poate fi si reg cuvintelor compuse)
e-u-ro-pean        r 4 (sau reg. hiatului), r1,r2
e-xem-plu-      r1, r3
func-ti-e             ex. r 3,r1
su-biect         r1
33 4 33
ms!
cu placere, succes la scoala
ex inseamna exceptie
ms,la fel
aa...