Răspunsuri

2014-10-24T09:06:11+03:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
1x3+2x3+3x3+...+3x60=3x(1+2+3+...+60)=3x60x61:2=3x30x60=90x60=5400  sper ca te-am ajutat;);) -_- 
1 5 1
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-24T09:07:41+03:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
Se da factor comun 3 si se aplica apoi formula lui GAUSS

3+6+9....+180  = 3(1+2+...60)  = 3 * 60(60+1) : 2 = 3*30*61= 5490