Scrieti care sunt ecosistemele naturale si care sunt cele antropizate dintre:
livada, pajiste alpina, sera, padure de conifere, bazin piscicol, plantatie de vie, lac, rau, sat, lac de acumulare, pajiste de stepa, padure de foioase.

2

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-24T08:46:27+03:00
Naturale:livada,pajiste alpina, padure de conifere, lac, rau, pajiste de stepa, padure de foioase
antropizate:sera, bazin piscicol, plantatie de vie, lac de acumulare
2 5 2
2014-10-24T09:02:48+03:00
Naturale:livada,padure de conifere...astea care sunt din natura propriu-zise