Răspunsuri

2014-10-24T08:30:25+03:00
O broasca pluteste pe lac.
M-am dat cu lac de unghii.
Am mancat un ochi.
Ochiul de la aragaz nu mai merge.
Am luat 9 la istorie.
Ea poarta o rochie noua.
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-24T09:07:03+03:00
Omonimia:Privesc printr-un ochi de geam.
Ochii mei au culoarea caprui.
Aragazul meu are 4 ochi.
polisemantismul:punct-semn
punct-semicolon.....
sper ca te-am ajutat....
1 5 1