Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-24T08:24:45+03:00
Do re mi fasole fiarta si cu ceapa amestecata si cu- un pic de patrunjel o sa iasa bunicel.
k trb
sa fac la franceza deoarece ea e diriginta mea si eu trb sa corectez tema la ceilalti:))
:D
a ta mai tare dar si a lui e smechera
Ha ha haaaaa!
  • Ly3
  • Ambiţios
2014-10-24T08:33:58+03:00
Astazi merg la piata/Ca vreau sa-mi cumpăr o rată,/ Maine merg la oras/Sa cumpăr un iepuras. / Si-o găină vreau sa iau/ Cand ma duc in capitală,sa-mi fac viata mai usoara. :)
Eu?
Nu tu Ly3
Dachiar tu de unde esti?
Da. Chiar*
Eu din Slatina jud Olt