Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-02-27T14:20:25+02:00
1.45+52=97 flori Radu si Mihai        157-97=60 flori Doru                                                2. 157-(45+52)=60 flori Doru
spunemi te rog cum sa pun intrebarile la problema
1.Cate flori au confectionat Radu si Mihai? 2. Cate flori a confectionat Doru?
Pardon...au colectionat si cate flori a colectionat (am citit gresit)
2014-02-27T14:20:57+02:00
R=45
m=52

45+52+d=157
97+d=157
d=157-97
d=60

======
157-(45+52)=
=157-97
=60