Răspunsuri

2014-10-24T08:16:42+03:00
Accentuata este adjectiv                                                                                               intaile este adjectiv                                                                                                      au este verb                                                                                                               sau este prepozitie     
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-24T08:40:38+03:00
Accentuata-adjectiv
intaile-adj.
au-verb auziliar de la a avea
sau-conjunctie coordonatoare disjunctiva
Bafta la scoala
1 5 1