Răspunsuri

2014-10-23T23:09:38+03:00
Eu si mama mea mereu ne rugam la Dumnezeu pentru sanatate si fericire. Mereu aprindem candela in unele zile iar mama si tata se roaga mereu pentru mine. In zilele de post tinem post . ma duc sa ma spovedesc  . Dumnezeu este cel care face minuni iar pentru mine este al doilea tata.
13 3 13
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-23T23:26:14+03:00
Familia creștină O familia creștină este formată din femeie , bărbat și copiii acestora . O familie creștină trebuie sã se roage în fiecare zi , sã aprindã candela în fiecare Duminicã , și dacã pot și au posibilitatea , să meargã la bisericã , la slujbe . Aceasta este o familia creștină adevãratã. Sper că am fost de folos.
20 4 20