Răspunsuri

2014-10-23T22:45:33+03:00
Substantiv....cred . Sper sa fie asta.
nu e parte de propozitie...secundara?
eu vreau sa stiu ce e ca parte de vorbire
Comentariul a fost şters
e substantiv un stol doua stoluri
Deci incerc sa te ajut si tu raportezi. Bine ma. Bine. Si Polwaker zice ca e substantiv. Tu BatMan. Bine ba. Dau raport !
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-23T22:47:52+03:00
In - prepozitie simpla Stol - substantiv comun Structura este cu forma de acuzativ
2 5 2