Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-23T22:27:37+03:00
Dai factor comun 81
a=81(1+2+3+4+...+49)
a=81*49*50/2
a=81*49*25
a=99225
da este p.p  315^{2}
Pai și dacă nu e pp atunci cât face 315×315, GENIULE?
am scris inainte cand rezultatul era 810, nu-i vina mea ca tu ai scris gresit enuntul
Da dar dupa ia m-am corectat! Oricum, mersi pentru problema!
Aia*
cu placere(nu am putut sterge comentariul)
2014-10-23T22:27:48+03:00
(1+2+3+4)81=
10ori81=810nu e pp
(1+2+3+4)81=
10ori81=810
???
Vroiam sa spun după ...+49×81