Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-23T22:18:36+03:00
Soluţia care conţine cantitatea maximă de substanţă dizolvată, la o anumită temperatură, se numeşte soluţie saturată.Soluţia care poate dizolva noi cantităţi de substanţă, până la saturaţie, se numeşte soluţie nesaturată.
2 5 2
2014-10-23T22:24:05+03:00
Solutiile saturate ex. NaCl, iar cea nesaturate este cea in care se mai poate dizolva si alte substante