Răspunsuri

2014-10-23T22:13:39+03:00
Fruza-frunzisoara,frunzulita, a infrunzi                padure-inpadurit      copil-copilaros,copilarie        tanar-tinerete, a intineri tinerel    tineresc    pamant pamantesc pamantean
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-23T22:14:35+03:00
1. frunză - copac, sol, coroană, mugure, ramură.
pădure - conifere, foioase, arbuști, arbori, animale.
copil - jucărie, joacă, infantilitate, pubertate, creștere.
tânăr - adolescență, probleme, creștere, dezvoltare, prieteni.

2. frunză - frunziș, frunzime, a înfrunzi, frunzit, frunzișoară.
pădure - pădurar, pădurice, a împăduri, păduriș, împădurire.
copil - copilandru, copiloi, copilaș, copilărie, a copilări.
tânăr - tinerețe, a întineri, tinerit, întinerit, tineresc.
pământ - a împământa, pământaș, pământime, împământat, împământare.

1 5 1