Răspunsuri

2014-10-23T21:58:46+03:00
Dragi parinti va multumesc pentru  ca mi-ati dat veata  ma-ti crescut , ma-ti educat  pot sa continui pina la nesfirsit  acest sir deoarece voi ati facut foarte multe lucruri pentru mine. de cind m-am nascut eu stiam ca parintii mei sunt cei mai buni deoarece ma sustineati mereu si la bine si la rau . voi sunteti cei mai iubite si apropriate persoane in viata mea ...
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-23T21:59:18+03:00
Mulţumesc măicuţă dragă pentru cel mai frumos cadou pe care mi l-ai făcut cu 17 ani in urma .Mulţumesc pentru că mi-ai dat viaţă. Nu cred că există un dar mai frumos pe care un om îl poate primi decât viaţa. Ştiu că acest simplu cuvânt adresat ţie dragă mamă, nu poate exprima recunoştiinţa mea pentru tine, dar e un cuvânt ce vine din adâncul inimii mele. Mulţumesc pentru că mi-ai ajutat să înţeleg ceea ce este mai important  în viaţa.  M-ai învăţat atât de multe lucruri, mi-ai dat atâtea sfaturi minunate, scumpă mamă şi pentru asta îţi mulţumesc.  M-ai învăţat să dăruiesc pentru a putea primi. M-ai învăţat că în viaţă respectul se câştigă. Dacă vrei să fii respectat, trebuie să respecţi şi tu la rândul tău.M-ai învăţat să fiu sinceră cu ceilalţi din jurul meu, deoarece sinceritatea spune multe despre frumuseţea sufletului unui om. M-ai învăţat să fiu un om corect şi întotdeauna să-mi asum responsabilitatea faptelor mele. M-ai învăţat că trebuie să perseverez în tot ceea ce fac dacă vreau să obţin ceea ce-mi doresc.M-ai învăţat să fiu un om demn, indiferent de situaţiile cu care mă confrunt. Mamico esti icoana sufletului meu , te iubesc pina la infinit si iti multumesc pentru anii in care mi-ai fost alaturea ..........., te iubesc!<3Taticului iti multumesc pentru tot , pentru ca m-ai educat ,si m-ai iubit .... Scumpii mei va iubesc !
paremise te-am gasit pe odno
esti pe odno akum?
Da
Comentariul a fost şters
Comentariul a fost şters