Răspunsuri

2014-10-23T21:51:32+03:00
Fric---------fricos
m------------mos
os---------------osos
bot-----------botos
furi-------------furios
durer---------------dureros
Gresit ! total gresit de ex de la cuv ,, fricos ,, este derivat cu sufixul os si cuvantul de baza ( adica subst ) frica. EU vreau sa vina de la cuvantul de baza os si precedat de prefixe
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-23T21:52:40+03:00
Hmm, e greu nitel, nici nu cred ca mai are (sau daca are n-are multe) cuvinte formate prim adaugarea unui prefix la cuvantul "os". Cu adaugarea de sufixe sunt mai multe. R: a dezosa, dezosat.
Gresit cum naibii sa fie dezosat? explica ,, dezosat ,, .. cume ca nu inteleg