Răspunsuri

2014-10-23T21:49:13+03:00
Familia conteaza, pentru ca este singurul factor determinant care modeleaza principiile si realizarile cuiva. Familia are o puternica influenta asupra a ceea ce am devenit, asupra modului in care ne vedem pe noi insine si tot asa se va intampla si cu copiii nostri.Intr-o familie obisnuita, formata din patru persoane, se regasesc cinci personalitati diferite.A cincea este entitatea colectiva a familiei compusa din toate cele patru personalitati, subsisteme (subsistemul adultilor, subsistemul copiilor, subsistemul parintilor etc), roluri, reguli, valori, standarde, asteptari, ganduri si cenzuri pe care le impartasim. Familia trebuie privita ca un sistem, in care personalitatea colectiva a familiei se poate afirma si dezvolta sau poate sa involueze si sa zdrucine unitatea familiei.Indiferent cati membri formeaza o familie, cate generatii traiesc in aceasi casa, membrii familiei nu functioneaza separat, fiindca nu sunt o simpla colectie de indivizi. Activitatea sau inactivitatea unui singur membru, afecteaza intregul sistem familial. 


Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-23T21:51:04+03:00
       Educația trebuie să se manifeste în permanență ca o acțiune unitară,coerentă, iar implicarea educației rezidă în strânsă legătură dintre familie și mediul educațional. Acest lucru impune ca părinții să fie parteneri egali în educația copilului.                    
                                       Sper ca te-am ajutat! :-*