Răspunsuri

2014-10-23T21:45:05+03:00
Scrie toate fluviile din Asia!
Scuze dar ma refeream la limba romana imi cer mi de scuze
nu-i nimic.am intrebat asa.oricum cred ca le-ai invatat la scoala.sigur le-ai invatat :))
cu placere dar nu te-am ajutat cu nimic :)
explicati prezenta formei nearticulate a substantivului codri te rog ajutama
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-23T21:47:25+03:00
Proprozitii la propriu si la figurat cu urmatoarele cuvinte:
Natural 
Artificial
Ingenuu
Candid
Ecologic
Noctiv
Cosmic
Teluric
Te rog mult cate o propoziti la propriu si figurat cu aceste cuvinte

Cu toate trebuie propozitii la propriu si figurat
Andrei este ecologic
Cainele este ingenuu
Doar atatea miau venit in minte sper ca team ajutat
1.Justificati folosirea persoanei a 2-a singular a verbelor: a trece,a vedea, a auzi !
2.Explicati prezenta formei nearticulate a subst.codri
3.Aratati ce sens poetic au in text subst.: codri de arama,padure de argint,par de aur,flori de miere pline.
4.Explicati,in ex de mai jos,topica atributelor adjectivale: mandra glasuire,mandrul intuneric,harnici unde,mandrul soare.