Cand spunem "cât" la matematica,si ne referim la rezultatul impartirii, cuvantul"cât" ce valoare morfologica are,ce parte de vorbire este?
Dar cand spunem"cât",in propozitia "Cand aveam 12 ani,cam cât ai tu acum....,"cât" ce valoare morfologica are?

2

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-23T21:47:35+03:00
In proppzitia ta e pronume interogativ. Acesta poate fi doar relativ si interogativ impreuna ca celalte forme a pronumelui: care, cine, ce, cati, cate si ceea ce. Pentru a afla felul lui e important felul propozitiei, daca se afla intr-o propozitie interogativa, pronumele e interogativ; daca se afla intr-o propozitie enuntiativa, pronumele e relativ.
1 5 1
2014-10-23T21:48:03+03:00
,,cat ' ai tu acum de adverb. si la mate tot de adverb