Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-23T21:45:37+03:00
1+4+7+10+...+139=  acest numar se aduna din 3 in 3 deci are 47 termeni ⇒1+4+7+..+139=(1+139)x47:2=3290


2014-10-23T21:50:39+03:00
1+4+7+10+...+139
aflam nr termenilor mai intai din sir:
(139-1):3+1=138:3+1
                 = 36+1
                 =37
(1+139)x37 :2= 140x37:2
                   =  5 180 :2
                   =2 590
raspunsul trebuie sa fie 2520
greseala la impartire