Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-23T21:33:29+03:00
Brosa, cabina, cabinet, clepsidra, eroare, maiestuos, misterios, opac, paragraf, personaliza, imobiliar, farsa, favoare, eruptie, dieta, cod ,bolsevic , huligan , soviet, Absolut; abrupt; abscisa; abrutiza; acaju; academie; abstract; abstentionism; absorbi; absolvi; acapara; cadavru; cactus; cabriol; cacao; cacofonie; cadru; caduc; calendar; calciu; exponent; diferentia; diligenta; diligent; fantastic





2014-10-23T21:33:31+03:00
maiestuos, misterios, opac, paragraf, personaliza, imobiliar, farsa, favoare, eruptie, dieta, cod etc.weekend,hoby,job,abajur, abject, (a) ceda, (a) obnubila ,apartenenţă, incognito, realmente, restitutor,ok,merci,interviu, miting, redundant,bolşevic, huligan, proletcultism, soviet