Efectuati :
a) 496 664 : 196 = ?
b) 490 448 : 320 = ?
c) 147 987 : 203 = ?
d) 4 965 904 : 514 = ?
e) 595 600 : 171 = ?
f) 2 134 000 : 201 = ?
Va roggg sa ma ajutati dar cand imi dati rezultatul sa imi aratati si cum ati facut , va rogggg frumos :((

2

Răspunsuri

2014-10-23T21:41:19+03:00
496 664:196=2534
392
-------
1046
  980
  ------
 ==666    
     588
    ------
   = 784
      784
     -------
     ===              si asa faci la toate
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-24T05:23:53+03:00
496664:196=2534
490448:320=1532,65
147987:203=729
4965904:514=9661,29183
595600:171=3483,04094
2134000:201=10616,9154
1 5 1