Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-23T21:28:37+03:00
5x1+5x2+5x3+....+5x20
5x(1+2+3+4+......+20)=5x(20x21):2=1050
multumesc frumos
cu placere. ma bucur ca te-am putut ajuta
2014-10-23T21:28:56+03:00
Se da factor comun 5
5(1+2+3+...+20)=
1+2+3+...+20=20(20+1):2=210
5ori 210=1050
multumescfrumos dar eu am o carte de matematica si acolo scrie cum a scris colegu
am gresit putin am corectat acum
asa da
:*
:))