Precizati antonimele urmatoarelor cuvinte si aratati procedeul prin care s-au format si scrieti ce fel de antonim este: bun, a coborî, concret, corect, coruptibil, a cumpara, curat, drept, des, a descuraja, destept, simplu, tinerete, moral.

2

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-23T21:31:21+03:00
Bun =rău a coborâ=a urca Concret=neconcret Corect=incorect Curat=murdar Drept=stramb Destept=bota Simplu=compus Tinerele=batranete
2 3 2
2014-10-23T22:16:26+03:00
Bun-rau,a cobori a urca concret-nesigur corect-gresit